My Cutest Followers

HELP ME CLICK THIS (dah klik,bagitahu ok,nanti wani boleh balas balik)

Friday, February 11, 2011

PEW YANG BERLAKU??

Views

Hm...ntah nape arini ni rase sunyi semacam je..
maybe sebab tak dapat meseg dari dye langsung kot..
dari semalam ag dye x balas mesej...
risaw giler aku...
pas 2 tadi bile aku call,ada call waiting...
pas 2 dye off plak fon..
hm..pe yang terjadi sebenarnya?
lau takde kedit pon,nape sampai off fon?
taw tak aku risaw giler?! (sampai menangis aku dibuatnya)
pas 2 bile dya dah onn fon,aku ingatkan dye nak balas mesej aku...
aku kata,kalau takde kedit,agkt la fon...
n dye angkat....rupa2nya takde kedit..
hm..dwit aku plak...
em..takpe lah...
t aku try cari n topupkan...
rinduw giler kot...
rase cam seminggu je tak mesej..
mane adik aku ni...
nak mintak tolong topupkan jap...
ag lame,ag giler aku dibuatnya...
dah la dok rumah je arini..
bosan giler..
hm..kL pun tak jadi nak p..
arap2 da keajaiban berlaku...
tak pe lah..len kali aku update ag papew yang patot..
cam takde mood plak..
hm...wassalam...

0 pengkritik: