My Cutest Followers

HELP ME CLICK THIS (dah klik,bagitahu ok,nanti wani boleh balas balik)

Thursday, February 10, 2011

OSPE !!!

Views

Fuhh!! lega...
baru je balik dari OSPE!!
Nak tawu sir tanya pew??
pergh..kat orang len,dye tnya senang ja..
mai turn aku,dye tanya 'what is clonus?'
cei..mana aku nak ingat...pas 2 dya tnya 'what is dysmetria?' n 'what is dysdiadachokinesia?'
pergh...mana aku nak ingat dah!!
2 yang lepas...aku concentrate neuro assignment je la!
huh! ingat tak ingat je dalam otak aku ni jawapan dya..
pas 2,soalan len yang senang pun da jadi susah...
yelah, gementar..
arghh,tidak! lepas ni exam plak!
huhu..study week,study week..
tempat untuk posting pun tak dapat lagi..
pew punye lembab la acms ni..
batch len,bleh lak cepat..
mai tang batch kitorang, lembab nak mampus..
lau dapat KL,kan best..hehe..(jeng3)
hurm,sekarang ni,tengah menunggu untuk pulang ke kampung halaman...
dah lama ni tak balik..ceewah..lama la sangat..seminggu je pun (eh,lebih dari sehari 2 kire banyak la kan?hehe)
kene tumpang housemate..my dady keje plak..
mintak2 dye ada kat rumah malam ni...
bleh kuar..hehe.. (nak p giant)
ok la..sampai di sini saja ucapan saya pada kali ini ye..
semoga bertemu lagi..
peace.. (n_=)

0 pengkritik: