My Cutest Followers

HELP ME CLICK THIS (dah klik,bagitahu ok,nanti wani boleh balas balik)

Sunday, April 3, 2011

3 APRiL (◕ ‿-)

Views


Assalam....
Hyep all readers...
Yea...hari ni genap 20 Tahun umur aku...
Sempena bufday aku kali ni,aku dapat surprise dari kawan2 aku yang tak ku sangka2...
Yeah...Thankz to Mimi,fiqah,Amy n kak hanin sebab susah2 je sambut bufday wani...

Agak sedih la bila sambut birthday jaoh dari family...tapi seb bek dak kawan2 yang sharing n caring..:face9: Love u all...

Untuk Si Dia plak,Thankz coz jadi 1st wishes...:h: Love u sow much...Hope our relation is more better after dis...:face54:

Cite sal bufday wani lak,diorang juz rancang nak makan KFC sebab lapar,tak pulak aku syak pape..
sampai je tengok2 dah ada kek...
Waa...tHankz2... :face56: cukew2...









Yeah...da tengah malam dah ni...dah tak larat dah nak mengedit2 blog ni...
nanti bebile wanie update lagi ye...
Nytez all... :face6:

0 pengkritik: