My Cutest Followers

HELP ME CLICK THIS (dah klik,bagitahu ok,nanti wani boleh balas balik)

Monday, February 28, 2011

Release tension der!

Views

Salam....
Aha! lamenye aku xupdate blog...
exam la katakan..ceewah..
malas la jugak nak update ni...
haa..dah alang2 update,aku nak citer hari jumaat baru2 ni,aku n da geng (aku,mimi n fiqah) kitorang gi shopping sambil release tension sebab baru abis exam...
kitorang bertolak ngan bas rapid..fuh,lame jugak la dok dalam rapid tuh..
ngantok der..

sambil jalan2 dekat sunway 2,kitorang terbang gi korea utara jap..haha..

Pas 2 kitorang gi tengok citew apew ntah..Yogi n bear kot...wah,in 3D kot...
haha...soe la kalu nampak cam over...maklumlah,1st time aku tengok 3D..haha..
Memang best lah jenjalan ngan dorang...hope dapat kluar lagi ngan korang...



sebelum kitorang balik,sempat lah jugak kitorang melihat ahmoi cina ni main guitar..Eh! piano daa...hehe..
Hope nanti kite dapat kluar lagi yup..nak men bowling lak weyh!haha..aku tak reti,tapi nak men jugak! xkire!hehe..
Frenz 4eva.. (n_=)

0 pengkritik: